Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Red Moon. Meer weten? Ontdek meer
esther
8 nov 2024 om 19:58
Uren voor af besteld voor bepaalde tijd . Alsnog alles koud en ruim uur te laat. Gebeld en weigerde nieuwe te brengen als ik wat wilde kon ik het komen halen wat een service zeg , brutaal en ook onvriendelijk aan de tel. Ook enorme graten.NIET BESTELLEN!!
Jessica
31 okt 2024 om 19:37
Bezorging was prima op tijd. Het eten minder. Loempia’s koud, sushi krokante kip was taai, hetzelfde voor de garnaal. Alles was door en door koud, alsof het zo uit de koelkast kwam en het meeste taai. De porties waren wel netjes.
Jolanda
26 okt 2024 om 18:54
heerlijkkkk
Bas
23 okt 2024 om 19:34
bijna 2 uur moeten wachten op de bezorging.
Wilma Oosterbosch
19 okt 2024 om 20:58
Heeerlijk
Joyce
18 okt 2024 om 12:41
Helaas waren de gefrituurde hapjes (Garnalen en loempia's) allemaal koud en taai. Er ontbrak sojasaus bij de sushi en het duurde meer dan een uur voordat het arriveerde. Helaas niet de eerste keer dat de gefrituurde hapjes koud aankomen..
John Slegers
14 okt 2024 om 22:59
Besteld om 17:50 uur en na herhaaldelijk bellen om te vragen waar het eten bleef arriveerde het bijna koud om 20:15 uur.
In het verleden vaak besteld en was goed. De laatste maanden neemt de kwaliteit, de bezorging als ook de vriendelijkheid af.
veronique
12 okt 2024 om 19:15
ik had aangegeven om 17.00 de bestelling te willen ontvangen en 20 minuten ervoor werd ik al gebeld dat het een kwartier later werd. Dit noem ik nou service. Je weet waar je aan toe bent en het eten was heerlijk. De warme gerechten waren ook echt warm
Zaranewicz
5 okt 2024 om 23:26
Polecam restaurację
Harry Wijnhoven
5 okt 2024 om 19:27
Lekker
anoniem
22 sep 2024 om 14:09
Vroeg om zonder een ingredient. Maar toch hadden ze het overal erin gestopt. Derna vaak ophangen. moeilijk doen om het te vervangen. Slechte nederlands. Tot dat je geld twrug wilt dan snappen ze wel nederlands . Tot heden geen geld terug.Jammer!